pondělí 11. srpna 2014

♣ NERD TAG | Jsem paní prstenů!

Hello, my dears!
Vím,že není zrovna vhodné začínat "Tagem" ale tenhle mě velmi zaujal. Tak jsem se rozhodla, že ho sem jednoduše dám.  Taky proč ne! Po dopsání tohoto článku "zataguju" další blogery a blogerky. Pro tyto lidi platí jen jedno pravidlo. Po  vložení tohoto příspěvku na svůj blog zatagujete další TŘI lidi :) Je jedno s jakým zaměřením blog budou mít. :) Samozřejmě, že když někoho zataguju, není jeho povinností tag splnit, je to jen pro zábavu :) Každopádně, když už otázky z něj vyplní bylo by fajn, kdyby  přece jenom poslali tag dál :). Dost žvanění! Vrhnem se na to!


1. Nejoblíbenější superhrdina?
Za mě to určitě bude Batman! Jako malá jsem jím strašně moc chtěla být.Úplně jsem o tom jako děcko snila! Navíc je to jeden z těch hrdinů, co neoplývá zvláštními schopnostmi, takže lidi zachraňuje hlavně svým mozkem a svou přirozenou sílou...a teda nějakýma těma hračkama z laboratoře... :)

2. Startrek nebo Starwars?
Rozhodně Hvězné války... (Starwars). Už jen proto, že jsem startrek v životě neviděla.

3. Oblíbený/á spisovatel/ka.
Protože miluju historické romány a jeden z velkých mistrů tohodle literárního směru je Shakespear!
Tak na 100% Shakespear! Pro mě je to prostě génius...
A z méně slavných spisovatelů to asi bude Joe Abercrombie a jeho knihy "Nejlépe chutná za studena" nebo "Hrdinové". <-- Navíc je to strašný fešák! ♥

4. Marvel nebo DC comics? 
   Určitě Márvel :) A nemám k tomu ani moc pádný důvod. Prostě "Márvelovky miluju" :)

5. PS, XBox nebo Wii?
Jako malá jsme mívaly s bráchou takový ten úplně první "playstation." Pamatuju jak jsme to vždycky pařili. :) Takže PS!

6. Oblíbený předmět ve škole?
Těžká otázka...Přestávka! 

7.Harry Potter nebo Pán Prstenů?
Oba filmy mají něco do sebe ale za mě to bude určitě pán prstenů :) Vždycky jsem chtěla mít svého "miláška" :D Byla bych paní prstenu!


8. Oblíbená počítačová hra?
Pochybuji, že to někdo bude znát.Ale miluju hru. Elder Scroll. Už jen proto, že miluju středověk a vžít se do role středověké hrdinky je prostě skvělé. :)
  
9.Jaká by byla tvoje super síla?
Já bych uměla ovládat vodu. Jako neporazitelný živel bych všechny své nepřátele utopila! JUST A JOKE :D

10. Být radši Thor v Bradavicích nebo Harry Potter v Asgardu?
Asi...Thor v bradavicích. Jen si představte místo Brumbála ředitele Thora s kladivem místo hůlky !

11. Super síla, kterou máš a je ti úplně na nic? 
Obratnost s meči. Nikde to dneska nevyužiju... :(

12. Jaký kouzelný předmět bys chtěl/a mít? 
Kdo viděl Hobita určitě si pamatuje ten meč, který dostal Bilbo od Gandalfa. Využití by ale měl asi jen ve filmu. Tady se moc skřetů nevidí... :D

Tak tohle jsou všechny otázky...Vím, že tohle není zrovna moc častý nebo populární Tag ale mě se prostě zalíbil. :) Doufám, že se bude líbit i vám.

-KRÁLÍČEK


Žádné komentáře:

Okomentovat